Hemma igen.

2010-06-20 | 10:18:51 

I fredags kom jag hem igen från Mallis. Till ett regnigt Sverige. Har hunnit sova ikapp några timmar nu i min egen säng (sängarna på hotellet var stenhårda...). Kommer bilder och sånt sen, när jag har hunnit fixa med det.

Kom hem och kollade tentaresultatet och det som hade kommit medans jag var borta, det kändes inte särskilt lockande att kolla det i Spanien. Men hade i alla fall fått ett VG på den, så det känns ju bra! Malin och jag fixade projektplanen också :) Vilket betyder att jag nu faktiskt är undersköterska! Kanske inte så mycket att hurra över, men ändå ett steg mot ssk (dessutom högre lön i sommar!).

Hann igår också med att cykla till Karlskoga. Var nyfiken på hur lång tid det skulle ta att cykla till jobbet. Det var faktiskt inte så jobbigt som jag trodde, klarar det garanterat på 1,5 timmar dit. Antagligen snabbare. Får se på vädret hur jag gör på måndag.

// Jenny




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0