Fredag

2010-02-12 | 11:18:56 

Bra att jag skrev att jag skulle skriva mer, och sen glömde jag det :)

Det gick i alla fall jättebra igår när vi var ute med Nadja och Neptun. Tyvärr var det min idé att vi skulle gå igenom skogen hem, så jag fick pulsa i all snö bredvid Nadja, tur att jag inte fick träningsvärk :)
För Lovisa gick det jättebra, Neptun var snäll när hon red trots att det var första gången utan att någon gick bredvid dom.

Min mamma har förresten köpt en spikmatta. Jag provade den igår, och det var faktiskt riktigt skönt, efter en stund. I början gjorde det mest ont men sen blev det skönt och till slut kunde man slappna av, jag somnade nästan på slutet :P

Ska väl fundera på att åka till praktiken snart, gör en 13-22 tur idag. Måste väl kanske äta lite mat först. På förmiddagen har jag i alla fall skrivit klrt min etik-uppgift. Ska bara läsa igenom den på söndag och sen skicka in den :)



// Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0