29/4-2010

2010-04-29 | 21:24:24 

Jag känner att jag (inte) är jättebra på att uppdatera. Jag har börjat 8 alla dagar den här veckan och det betyder att jag får gå upp innan 5. Så jag har varit trött. Dessutom har jag kommit hem sent från skolan bland annat på massa köer på E18 vid sprängning och idag gick bussen sönder på vägen mellan Örebro och Karlskoga.

Men idag har jag i alla fall hunnit med att rida Nadja tillsammans med Lovisa och Neptun. Det blev en skogs/ vägtur runt Fiskebo. Det blåste lite men det var skönt i alla fall, speciellt när solen kom fram.

Jag hann också med att ta Lovis till veterinären så att hon fick veckans spruta - mot artos. Ska tas varje vecka i 4 veckor och sen en gång i halvåret. Hon fick den första förra veckan och det har märks en stor skillnad på henne, hon är mycket piggare och mår bättre, det syns på hela henne. Det är så skönt, att hon slipper ha så ont.

Skriver mer i morgon, ska rida Karl och lite sånt då :)
// Jenny


Kommentarer
Postat av: hanna

sv: dom va aaaaaaaaaassnygga! hhihihi! sjuukt mkt folk! fick ingen luft haha

2010-04-30 @ 09:48:39
URL: http://rothis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0