Jönköping

2008-10-25 | 21:11:04 
Dagen började med att jag körde hela vägen till Jönköping medans alla andra i bilen sov. den enda jag hade att vara social med vad GPS:en...
I alla fall så kom vi fram till slut. Det var ganska mycket folk på Elmia, men det var kul =). Tyvärr var det ju bara får i år eftersom de inte vill ha in någon blåtunga som smittar. Så det vara bara får från en besättning där, så att dom kunde ha Fårklippnings SM. Jag kollade på finalen för herrarna - och höll på att bli döv :P Det var fart på publiken....
Stånden var som vanligt, man fick gratis korv i ett och nybakade bullar i ett annat :P Nej, men det var en del bra faktiskt, som bondeliv, massagestolar, betfor, osv. Var ju inte så mkt maskiner i år eftersom det var inomgårds. 
På vägen hem stannade vi och åt utanför Visingsö och handlade såklart polkagrisar! Fast Camilla skämde ut mig som vanligt... Jag fick gratisprover på betfor på Elmia och hade naturligtvis glömt att lägga av dom i bilen. Och då var dom ju ivägen när jag skulle leta reda på min plånbok och betala. Så då bad jag Camilla hålla i dom och hon sa ngt i til med att jag inte skulle mata leksakshästen, och då skrattade hon som stog i kassan VÄLDIGT mycket... Camulla lyckas alltid ställa till det. 
Vi gick också ut til Brahehus ruinen en stund., men höll på att blåsa bort :P

Förresten - vi fick en övningsuppgift i statistik i fredag som vi skulle göra i grupper. Det gjorde vi och alla frågor utan den sista handlade om samma undersökning och när vi skulle göra den sista så läste vi tydligen inte tillräckligt noga utan vi gjorde den som om det var samma undersökning som de andra. MEN det var det ju naturligtvis inte och vi hade skrivit på den vi skulle lämna in med bläck.. .Det var ju lite typiskt... Men vi gjorde ett nytt bredvid, då fick hon ju två :P 

Imorgon ska det regna en massa- tråkigt.
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0