Så många frågor överallt.

2008-07-17 | 22:16:24 

Nu när jag VET att jag har kommit in så finns det ännu fler frågor än innan beskedet kom. Då fanns det ju bara en. Det kanske finns någon som kan lösa dem åt mig?

• Vilket universitet ska jag välja- Karlstad eller Örebro?
• Flytta eller pendla? (och i så fall leta längehet)
• Lån eller sparade pengar?
• Vart hittar man en bra bärbar dator till ett vettigt pris?
• Vem ska ta hand om Nadja åt mig? 

Det kommer ju att kännas konstigt sen. Att komma helt ensam till ett nytt ställe och med helt nya rutiner!

Vad har jag gett mig in på egentligen - hur ska det här sluta - det kanske blir katastrof!



Pappas 50-års kalas imorgon, kommer bli jättekul :) Enda felet är att jag börjar jobba dagen efter klockan 7 på morgonen och då kommer jag inte ha sovit många timmar. Och jag kan inte sova när jag kommer hem heller, för då ska jag på 75 års kalas hos Kerstin & Pelle. Snacka om att jag kommer att vara trött sen!


Nadja dremteam <3

Kommentarer
Postat av: Persson

Du om de ordnar sig för mig å ordnar det sig för dig med :) Hahah de blir andra gången jag kommer till ett nytt ställe utan att känna någon och första gången gick det bra :D ibland måste man hoppa med båda fötterna ut för stupet ;D

2008-07-20 @ 20:15:28
URL: http://jagharingenaningjagvetinte.blogg.se/
Postat av: AK

Det löser sig ska du se :) Karlstad hade ju ett väldigt fint univeristet, men det är enklare att pendla från örebro...

2008-07-21 @ 14:59:30
Postat av: Elin

Du ska inte pendla, tänk inte ens på det. Skaffa en lägenhet eller bo i studenthem. Ehm, ta det universitet du tycker bäst om? Sparade pengar är bättre än lånade pengar. Siba? Skaffa fodervärd.

2008-07-22 @ 10:26:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0