Grillat & badat

2008-07-05 | 21:46:53 
Nu har jag badat för första gången i år, i Sverige. Jag har ju badat i Bulgarien och Svarta havet var varmare än Vismen :P Men det var ganska skönt när man väl kom i.
Kommer precis hem från jobbet, det har varit en väldigt lugn kväll där. Allt har i stort sett gått bra och det är ganska ovanligt att det gör det. Men det är ju skönt för en gångs skull. Imorgon ska jag jobba förmiddag, sen är den här veckan slut, känns skönt, har ju jobbat 6 dagar nu. Så jag är ledig på måndag :) Sen blir de att jobba 4 dagar igen.

Imorse blev det en långtur på Nadja, det var jätteskönt. Förutom att jag trodde att det skulle börja regna så jag tog på mig en jacka. Det blev istället jättevarmt så jag fick svettas istället. Men det var jätteskönt! Det ska vi göra om ngn dag :) Men kanske inte imorgon, för då ska jag nog smörja tränsen och sadeln, om jag för en gång skull kommer ihåg att ta med mig sakerna.

Linn har typ köpt en hundvalp :) En renrasig dalmantiner och den är jättegullig på bilden! Svart/ vit är den! Om den går ihop tillsammans med Lovis så skulle jag få vara hundvakt om hon ska bort. Hon ska hämta hunden på fredag, och om hon ska göra det på eftermiddagen (Örebro) så ska jag få följa med, jag jobbar ju på förmiddagen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0