Augusti som kommer snart!

2008-07-22 | 15:42:32 
Det var jättekul på jobbet idag, det är skönt att folk saknar en när man är ledig en dag :P Allt gick väldigt bra idag i alla fall, det flöt på och det gick snabbt innan det var dags att gå hem.

Ska ut och rida snart, blir nog kanske en långtur hoppas jag! Om Nadja är på det humöret, annars kan jag säkert få henne till det! Och eftersom Elin lyckades komma på en lösning till alla mina frågor så behöver jag ju inte fundera mer på det :P I alla fall inte idag har jag bestämmt mig för. Det får bli en annan dag när det är sämre väder :P Eller så får jag fundera tillsammans med Ida på lördag när vi ska till Örebro Universitet på typ Öppet Hus dag. Det kommer nog att bli kul tror jag!

Det kanske blir Tingsryd i augusti tillsammans med Linn och hennes mamma :) Längtar redan dit och till Segersjö förstås). Augusti kommer nog att bli en kul månad, i alla fall tills skolan börjar :)


One goal, one passion - Nadja

Kommentarer
Postat av: Elin

Ps. du glömde en fråga: När ska jag va med Elin? Svaret på den är: SÅ SNART SOM MÖJLIGT! :D

2008-07-22 @ 22:33:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0