Even stars need darkness to shine.

2013-10-03 | 23:13:23 
Nu är det höst, för nu står utemöblerna på sin vinterförvaring, mössan och vantarna kom fram i morse, brasan brinner i huset och Puma har fått inviga sig nya 100 g fodrade Horsware täcke.
 
Var till stan ett tag idag på min lediga dag, har köpt nytt foder till Puma eftersom det inte går att få tag på rent korn just nu - utan bara havreblandat och hon har blivit lite för pigg av det :). Så det fick följa med en säck havrefri musli från Red Mills, och får hoppas att hon gillar det. Vi har i alla fall börjat komma igång mer nu, känns bra att hon fortfarande mår bra och inte är halt och har ont trots att det har gått flera månader efter sista sprutan. Det känns mer som att det börjar finnas hopp om en framtid.
 
Igår kväll spanade jag på 2 vildsvin och 8 kultingar på gärdet utanför mitt hus och tydligen var det björn på nästan samma ställe nyss. Märks att man bor på landet, hoppas jag slipper se dom på nära håll.
 
 
// Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0