It´s time

2013-05-26 | 22:37:31 
Det blev en ny kamera som fick följa med hem, en Sony NEX 5 , en kompakt systemkamera. Har inte hunnit med att lära mig den så bra, men det kommer väl. Puma hade en vilodag idag så jag har bara sovit efter nattjobbet och fixat till morsdagsfirandet som vi hade i kväll. Bakat tårta och sånt, grillade gjorde vi också. Jag får se till att hinna med lite mer i morgon när jag är ledig. Puma ska få ett pass på banan, takrännorna ska rensas osv. 
 
Nu ska jag kika klart på Wallander och läsa en stund innan sängen, hann inte sova så länge idag eftersom blomsteraffären stängde så tidigt, så börjar redan bli trött :)
 
 
 
 
 
// Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0