Inför mässan GHS!

2013-03-07 | 21:44:01 
Nu är det inte (så) långt kvar till GHS så har börjat fundera lite på vad jag ska kika efter på mässan. Är bra att ha en liten plan så man inte kommer hem med alltför mycket saker. Har hittils bara kommit på två saker som jag ska kika efter, men kommer säkert att hitta en massa annat och det är nog inga större problem att spendera pengar där den helgen!!
 
Jag ska i alla fall kolla efter ett nytt regntäcke till Puma. Hennes två är dåliga båda två. Har ett nytt liggandes hemma, ett Sverigetäcke som ska användas till sommaren, men två regntäcken är ju bra att ha så det är lätt att byta. Är just nu helt inne på ett horseware, men det finns nog fler märken att välja på där.
 
Bildkälla
 
Den andra saken är nya ridbyxor. Får se vad det blir, ska leta efter några fina. Är sugen på att prova några av alla nya skoningar som har kommit på flera olika märken senaste året (på bilden Amino), men får se vad som finns där!
 
 
Sen finns såklart en massa annat jag är sugen på, har ju sett att det finns massa fina pannband, andra kläder, ridstövlar och sånt, ska bli så kul!
 
// Jenny

Kommentarer
Postat av: AK

Äschäsch, nu ska vi shoppa! Du på mässan och jag på shock visserligen, menmen, blir samma i slutändan :)

2013-03-09 @ 18:00:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0