One day, maybe next week.

2013-04-09 | 20:36:20 
Har hänt så mycket senaste dagarna så jag orkar bara skriva om en del!
I fredags var i alla fall jag, Linn och ett helt gäng glada bönder till Örebro Travbana på en helkväll. Vi satt i restaurangen och åt mat, spelade på hästarna och hade kul tillsammans. Eftersom jag kan i stort sett ingenting om trav så satsade både jag och Linn på dom hästarna med finast färg (haha), men plus gick det i alla fall i slutändan!
Godast av allt var i alla fall efterrätten som jag och Linn beställde in.
Helgen innehöll en hel del mer som hundträning (skotträning) med mammas & pappas hund nere i Dfs, ett möte, en mycket trevlig ridtur på en lånad häst (får ju fortfarande inte rida på Puma), mys i stallet och en hel del mer. Har massa inplanerat närmsta veckorna/helgerna så det fick bli en lugn helg (även fast det fanns andra saker som hade varit roligare...).
 
Igår startade jobbveckan, har gått över från natt nu till dag/kväll. En 6 dagas jobbvecka. Så passade på att gymma idag direkt efter jobbet och handla lite mat innan cykelturen till stallet.  
// Jenny

Kommentarer
Postat av: Camilla

one direction yeeah

2013-04-10 @ 02:20:43
Postat av: claes-göran olofsson

jag skulle gärna vilja prata med dig, jag har lagt upp en video på youtube gällande detta, här är en länk som går till videon, som spelas upp på youtube
http://www.youtube.com/watch?v=8rZj7irrXSw

2013-04-10 @ 21:27:31
URL: http://www.youtube.com/watch?v=8rZj7irrXSw

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0