And some nights, I'm scared you'll forget me again

2012-11-15 | 20:51:48 
Har haft två dagars ledigt nu mitt i veckan, det har varit riktigt skönt. Har gjort en hel del tråkiga saker som måste göras, som att besikta bilen, handla nya gummistövlar till stallet och krattat löv i trädgården. Men jag har ju också hunnit med att rida första ridturerna på Puma nu efter sista behandligen. Hon har ju inte blivit riden på nästan två månader så hon har varit riktigt pigg. Mer som en gummiboll än en häst. Men det gick i alla fall bra tills igår när jag hamnade i gruset på ridbanan efter att hon gjorde ett stort skutt över banan. Lyckades nog sträcka en muskel på sidan av halsen, för idag kan jag inte vrida på huvudet :P Men det går över det med. Hade bestämt att rida ut med Emma i två dagar nu men idag så hade Puma tappat en sko så det blir att ringa hovslagaren i stället.
 
Ikväll blir det för en gångs skull en lugn hemmakväll i soffan. Har tänt lite ljus och en brasa i kaminen. Ska fixa lite mat och krypa ner i soffan med en film tänkte jag, känns välbehövligt!
 
// Jenny
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0