Tisdag

2012-01-10 | 20:51:04 

Var ett tag sen jag skev, men det händer inte så mycket just nu. Flyttlådorna minskar i huset och till helgen blir det nog flyttstäd i lägenheten. Hittills trivs jag jättebra i huset.

Min katt har flyttat in också, så ni får lite bilder på honom någon dag. Han verkar också trivas.

Och med Puma är det också bra, hon är pigg & glad som vanligt. Det har varit så hårt i backen nu så vi har inte kunnat tränat så bra sista veckan, men nu har det kommit lite snö så nu är det lättare. Idag var vi ute och travade en hel del på skogsvägarna. Hon hade lyckats fått ett sår på ena frambenet idag när jag tog in henne senare på kvällen, så får hoppas att det inte svullnar upp under natten nu, för ser det bra ut blir det dressyr på något gärde i morgon tror jag :)

// Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0