Örebro

2012-02-12 | 19:00:00 
Var till Örebro för någon vecka, eller två sen med AK, Malin och Ida. Jag fick med dom allihop in på Hööks så jag kunde köpa lite nya saker till Puma. Blev ny sadeltvål som tydligen ska vara jättebra, mer bandage till mitt förräd av bra att ha saker och ett nytt träns. Har ju en brun sadel men bara svarta träns, så fick bli ett brunt den här gången. Tyvärr var det jag hade sett ut i katalogen inte alls lika snyggt i verkligheten, så fick bli ett annat. Fanns ju inte så många mörkbruna att välja på heller tyvärr. Har inte använt det än - men ska ta ett kort med tränset på någon dag!

Var inne på Chili, ngn djuraffär och Marieberg också efteråt, så det blev en bra kvälll i Örebro :)



// Jenny

Kommentarer
Postat av: AK

Låter bra att du gillade det !! :D

2012-02-12 @ 21:13:03
URL: http://tankaralaak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0