Hatar feber

2012-02-12 | 18:31:11 
Finaste vädret på länge ute. Sol och bara en minusgrad och sen har det kommit mer snö i natt. Typiskt att jag ligger med feber, förkylning och huvudvärk då. Men har iaf varit ute en sväng till stallet. Rätt dumt gjort såhär efteråt, trodde aldrig jag skulle komma hem igen, fick stanna typ var tjugonde meter på vägen hem...
Men nu brinner det en brasa hemma iaf och jag har snart läst en hel bok idag. Och kollat på en massa avsnitt av Grey´s. Och pratat typ en timme med AK på telefonen. Så nu börjar jag få slut på saker att göra...

// Jenny

Kommentarer
Postat av: AK

Ja, var ju iaf en timme bränd på den här dagen :P

2012-02-12 @ 21:12:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0