Hästplaner.

2011-09-16 | 10:22:14 

Verkar som om hästletandet är över, och jag har hittat en underbar liten häst (eller ja, inte så liten kanske). Tror att det kommer att bli jättebra, och hoppas på att allt går som det ska och jag kan åka och hämta henne till veckan!

Tänker inte skriva så mkt mer förräns allt är 100 % klart och hon står i stallet, men det blev ingen fjording igen. Mest för att jag är rädd för fång och allt som hör till, med tanke på hur mycket problem det var med Nadja. Och för att alla fjordingar bara påminner mig om henne, och att jag vet att det aldrig går att hitta någon som hon igen.

Men i framtiden, då kommer jag säkert ha en liten guling igen, som går där hemma. Man kan ju alltid ha två hästar. För trots allt, så är fjordingar en jättehärlig ras!


Saknar min lilla Nadja <3

// Jenny


Kommentarer
Postat av: STOCKHOLMSJENNA - Livet som ryttare i storstan

Va kul! Hoppas allt går vägen :)

2011-09-25 @ 15:06:24
URL: http://stockholmsjenna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0