Torsdagskväll.

2011-10-27 | 20:37:16 

Har köpt lite försenade födelsedagspresenter till mig själv de senaste dagarna. Ett till vintertäcke till Puma och ett till par boots till henne, bra att ha i reserv. Och en ny väckarklocka till mig. Tror min syster vill ha tillbaka sin när hon kommer tillbaka från USA.

Idag red jag på banan med Puma och tänkte öva lite på det vi tränade på på dressyrlektionen i måndags. Tyvärr var det jätteblött på banan efter allt regn så vi fick ta det lugnt. Men övade en del i skritt iaf och det gick bra, mycket bättre än på lektionen, så det går framåt!
Tog en liten sväng på vägen sen och travade lite innan det blev helt kolsvart ute. Hoppas på att det har hunnit sjunkit undan på ridbanan tills i morgon efter jobbet, så vi kan rida mer där då :)

Imorgon ska jag åka till stallet och släppa ut/fodra hästarna innan jag börjar på morgonen. Kommer få gå upp före 5 för att hinna det räknade jag ut. Kommer vara lagom trött till kvällen :).



// Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0