Ledig onsdag.

2011-10-12 | 20:13:41 
Idag har jag varit ledig från jobbet. Började med att försova mig (bra!) en halvtimme och fick hoppa över frukosten innan jag åkte till stallet och släppte ut hästarna. Hade ju en tid att passa hos veterinären med mammas & pappas hund så åkte dit med henne sen och hon fick sin spruta.
Passade på när jag ändå var där att gå till Svenska Foder och köpa ett par nya boots till Puma (hon har lyckats tappa en i hagen...). Köpte lite foder när jag ändå var där också, det börjar minska på det jag fick med när jag köpte henne.



Fixade sen lite ärenden åt pappa innan jag åkte hem till dom och åt lunch =). Red sen ut en sväng på Puma, första gången jag red ut själv på henne. Gick faktiskt rinktigt bra! Mötte farfar som var ute och kollade till kossorna så han bjöd Puma på kross (höll aldrig på att få henne därifrån sen...). Men annars gick det jättebra, till och med när vi mötte pappa som kom med traktor och gödselspridaren.

Åkte sen till gymmet med Sandip och blev helt slut. Håller på att tvätta nu, men sen ska jag fixa någon kvällsmat innan Grey´s börjar!

// Jenny


Kommentarer
Postat av: Christoffer

Grymt vad duktig du är Jenny ;)

2011-10-13 @ 23:47:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0