Födelsedag

2011-10-21 | 21:43:02 

I tisdag blev jag ett år äldre och firade genom en uteritt på Puma på förmiddagen med Emma som sällskap och en snabb lunch innan jag gick till jobbet och jobbade kväll. Som tur (?) är så var det ju någon som skvallrade så att hela jobbet visste att jag fyllde, jag som hade tänkt hålla det hemligt.
Blir kalas på söndag, har bara fått två presenter än, en brandsläckare och två par strumpor att ha när jag jobbar:


I morgon är första helt hästfria dagen sedan jag köpte Puma, jag ska på bussresa till Elmia i Jönköping på Djur & Inomgårdsmässa. Det blir nog kul!

Annars ska jag nog ev. flytta, och ska och kika på "nya stället" ngn dag här och hoppas det ser bra ut. För jag är sugen på att flytta dit bara jag har sett utsidan. Och så har jag bokat in en dressyrlektion med Puma på måndag kväll.

// Jenny


Kommentarer
Postat av: Elin

Varför ska du flytta?

2011-10-22 @ 13:39:18
Postat av: Christoffer

Haha kul jenny!

En födelsedag måste ju uppmärksammas lite iallafall. Vet du gillar det ;)

2011-10-22 @ 18:37:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0