Fredag

2011-11-18 | 10:52:00 

Slapp värken i höften efter att jag ramlade av - stället vaknade jag i går med jätteont på ena sidan av halsen så jag måste ha sträckt en muskel på något sätt när jag trillade av. Såg jättekul ut igår när jag var svullen på bara ena sida av halsen! Så igår blev det en uteritt med Puma  i dagsljus eftersom jag var ledig. För att vara efterklok lite så skulle jag nog ha struntat i att rida igår och istället vilat halsen, för varje steg hon tog kändes och idag kan jag inte vrida på huvudet alls.
Så idag fick Puma vila i alla fall, var bara där i morse och fixade stallet och gosade lite. Nu tänkter jag ta en sväng och handla mat innan det blir soffläge innan jobbet. Har ju hel hel långhelg att se fram emot där.

// Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0