Examen 3/6

2011-06-09 | 22:47:35 

Lite sent kanske, men här kommer lite bilder från min sjuksköterskeexamen 3/6.

Vi träffades några på morgonen och hade champangefrukost hemma hos Julia. Drack champange, åt och hade det trevligt innan vi gick mot universitetet!

Julia & jag


Julia, Malin, Sofia, jag & Malin

Sen var det examenssceremoni på universitetet. Det var tal av två av våra lärare, musik av ett band och såklart utdelning av sjuksköterskebroscher och rosor till oss nyblivna sjuksköterskor!
En jättebra ordnad ceremoni och musiken passade oss verkligen och det var jättebra & kul! Verkligen ett minne som vi kommer att ha tillsammans!



Jag har precis fått brosch & blomma!

 

Ett 90-tal nyblivna sjuksköterskor!







// Jenny


Kommentarer
Postat av: AK

Underbart !! Grattis, är så glad för din skull !! ^^



Roligt att se bilderna nu, har inte kunnat gjort det på fejjan...

2011-06-10 @ 10:42:47
Postat av: FlizanLizan

sv: tack :D

najs, yeah :D

2011-06-11 @ 21:16:54
URL: http://flizanlizan.blogg.se/
Postat av: Emmy (whitesnowman)

känner en som tagit examen, måste va sjukt sköönt! :D & grattis så mycket lite såhär i efterskott!

2011-06-15 @ 22:37:27
URL: http://eeemmylam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0