Update ;)

2011-07-27 | 22:05:56 
Har faktiskt lyckats glömt bort bloggen ett tag under den senaste tiden. Men tror inte ni har saknat mig alltför mycket :)

Jobbar på som vanligt. Börjar kännas lugnare nu och som att jag börjar komma in i det mer. Att rutinerna fungerar och att jag börjar komma in i dom, det är skönt. Fast jag lär mig fortfarande massa nytt varje dag!

För övrigt försöker jag hinna med att träna & träffa folk. Går inte så bra med det sista, förutom dom jag träffar på jobbet, i stallet eller när man är påväg någon annanstans. Men var iaf på logen när Playtones spelade i helgen som var. Och ser ut som att det blir fler att träffa i helgen!

Och ja, när det gäller Nadja, så får vi se vad framtiden blir. Men väntar fortfarande på papper och intyg från ATG i Karlstad sedan vi var där på veterinärbesök förra veckan. Sen får vi se hur det blir. Längtar tillbaka till tiden då hon var pigg & frisk...



// Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0