Lördag 15/1-10

2011-01-15 | 11:59:54 
Idag har julgranen hamnat i hästarnas hage, dom tyckte först den var lite småläskig, det såg nästan ut som dom dansade runt granen :P Haha, men sen lugnade dom sig och började äta av den i stället :)
Ska strax ut och rida en sväng, innan jag ska laga Nadjas fleecetäcke.

Har roat mig en stund med mitt nya intresse - kolla på bilar som är till salu på blocket. Kan ju säga att det finns en skillnad mellan dom bilar man skulle vilja köpa och dom bilar som ligger ungefär i den prisklass man kan tänka sig..

// Jenny

Kommentarer
Postat av: Maja

sv; Ja, det är fint, särskilt nackstycket och pannbandet. Men jag gillar när nosgrimman är lite bredare :)



Hehe, okej ;)

2011-01-15 @ 12:12:31
URL: http://mysweetpony.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0