Ibland har man mindre bra dagar

2011-01-25 | 19:00:02 

Det går inte så bra för mig idag! Har dels försökt fått tag på arbetsintyg men där är det ingen som svarar och ingen svarar heller på Örebros Ridsportförbund som kan tala om vart mitt Gröna Kort har tagit vägen. Dessutom tog bläckpatronen i min skrivare nästan slut, så jag fick beställa en ny, och såklart var det förlängd leveranstid på just den jag skulle ha... Sen kom tvlicens räkningen och den är ju inte så rolig den heller.
Tur att det i alla fall gick bra med uppsatsskrivandet idag.

Imorgon ser jag fram emot en intensiv skrivardag då C-uppsatsen (så här långt) ska in till lärarna och gruppkamraterna på granskning. Och så planerar jag en filmkväll på kvällen! Torsdag och fredag bli lugnare på skolsidan, ska försöka hinna med att gå på hindersmässan i Örebro då, och köpa klart födelsedagspresenten till min bror.


Mallorca - 2010


// Jenny


Kommentarer
Postat av: c a r r o & s a n n a

Söt fjording du har :)

2011-01-25 @ 20:12:58
URL: http://asslatjejerna.blogg.se/
Postat av: ems

nej inte jag heller fram tills nu. Hoppas på att resterande pengar kommer in idag :D

2011-01-26 @ 08:29:43
URL: http://bookofems.blogg.se/
Postat av: L&E - Tävlingsryttarnaa - Från Botten Till Toppen

Yees :) Hur är det med dig då? :) //Linnea

2011-01-26 @ 10:35:46
URL: http://tavlingsryttarnaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0