Julen 2011

2011-12-26 | 18:42:39 

Julen i år blev lite som den blev. Julafton började med traditionen att jag & mina syskon, med Puma gick till Jonas & Emma och farfar och delade ut julklappar. Puma hade såklart tomteluva & glitter på sig och fick en massa knäckebröd av farfar. Sen åt vi jullunch hos mina föräldrar innan jag åkte till jobbet. Jobbade hela em/kvällen och dagen efter.
Sen efter jobbet på juldagen så blev det julfirande med paketöppning osv. hemma hos mina föräldrar igen. Fick en massa bra julklappar!

Idag var det meningen att jag skulle flytta, men eftersom det kom en storm i vägen så blev det inte riktigt så. Men jag var i alla fall till Jysk med AK som sällskap och köpte gardinstänger och nu har jag beställt gardiner också till stora rummet.




Hittar inte sladden så blir tyvärr inga bilder på huset / puma som tomte idag. Blev en på tiden med våran gamla epa istället :)

// Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0