Snart flytt!

2011-04-26 | 18:17:17 

Har varit duktig och fixat en massa saker inför flytten idag: adressändrat, tecknat elavtal, fixat hemförsäkring och fixat mobilt bredband. Skönt att ha det gjort, så det är väl egentligen bara att flytta nu! Längtar till jag får nyckeln till lägenheten så jag får se hur den ser ut :)

Ska till stallet en sväng, sen åker jag mot Örebro och stannar till slutet av veckan, ska flyttpacka lite eftersom det är mindre än en vecka kvar tills jag flyttar nu :)

// Jenny


Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din sida, men jag är glad att jag gjorde det :D. Prenumererar nu på din sida på BlogLovin'!

2011-07-20 @ 19:02:42
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0