Hemtenta

2011-04-19 | 21:56:52 
Hissar vädret men dissar att behöva sitta inne och skriva hemtenta. Har suttit med hemtentan från strax innan 9 i morse till klockan 7 i kväll. Lagade bara en lite snabb mat till middag annars har jag inte haft någon paus alls, så nu är jag jättetrött i huvudet :(
Efter det har jag hunnit med en 5 km rundan i Markaspåret för att vila huvudet lite, och att handla juice. Sen hamnade jag framför TV:n en stund och slumrade till och nu sitter jag här. Snart dax att sova eftersom jag snart somar + att det är hemtentaplugg hela dagen i morgon också. Hoppas det regnar då.

// Jenny

Kommentarer
Postat av: L&E - Tävlingsryttarnaa

Tack för dina frågor, svaren kommer upp imorgon :)

2011-04-20 @ 10:45:18
URL: http://tavlingsryttarnaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0