Halt häst

2011-04-25 | 18:20:08 

Nadja är halt, igen. Varför kan hon aldrig få vara frisk? Märkte i förrgår att det var något som inte var helt hundra när jag red, men varken jag eller Linn såg att hon haltade varken när jag red eller vid longering. Så då var min tanke ungefär att jag bara inbillar mig, eftersom det har varit så mycket kring allt...
Men igår kväll så såg jag att hon haltade på ena frambenet när hon sprang runt i hagen, så det var väl något som var påväg.
Har haft hovslagaren ute och kollat på henne idag, så hon har varken hovböld eller fång, eller ja hon har iallafall inga symtom på något av det. Så vi avvaktar ett par dagar och hoppas att hon bara har stukar sig eller trampat snett. Blir lite vila för henne såklart dom här dagarna. Hoppas det går över...

 

// Jenny


Kommentarer
Postat av: elin

sv: tack :)

jaa visst är han



allt bra med dig ? :D

2011-04-25 @ 20:48:44
URL: http://hestoponny.blogg.se/
Postat av: FlizanLizan

sv: tack så mkt :D

2011-04-26 @ 10:36:22
URL: http://flizanlizan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0