Morgondagens planer

2010-09-23 | 22:20:23 

Egentligen kan man inte tro att det inte är tentavecka den här veckan. För när jag har kommit hem från praktiken har jag suttit och pluggat tills nio på kvällen. Fast idag unnade jag mig en timmes promenad i alla fall. I morgon kommer AK hit efter praktiken, blir nog en tur på Marieberg och sen "hem" till Dfs och Nadja senare på kvällen. Kommer inte tillbaka till Örebro förrän under måndagen eftersom jag är treledig från praktiken.


Ska bli skönt att träffa Nadja igen, inser att jag antingen måste lära Nadja att sluta sparka bakut- eller lära min syster att sitta kvar när Nadja sparkar bakut...



// Jenny


Kommentarer
Postat av: Persson

Sv. Ärsch då, de går med lite envishet :D Eller ska väl inte säga för mycket än ;D

2010-09-23 @ 23:38:52
Postat av: linn (:

sööööt bild! (:

2010-09-24 @ 18:57:10
URL: http://varanriddagbok.blogg.se/
Postat av: H A N N A ★

hoppas att du får en fin lördag! :)

2010-09-25 @ 12:51:00
URL: http://heaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0