Effektiva dagen idag.

2010-09-16 | 18:34:13 

Är effektiv idag: gjort ett dagpass på praktiken, gått en promenad, förtidsröstat, handlat inför lördagskvället & läst dagens metro. Nu ska jag plugga, städa lite i lägenheten och packa eftersom jag åker till mina föräldrar direkt efter praktiken - åker alltså inte hem emellan. Måste väl hitta på nån mat också.
Tar sen bussen med dom andra in till Örebro på lördagskvällen och åker sen till lägenheten efter festen.

 

Planerar att hinna rida två gånger trots att jag inte är där så länge - fredagskvällen och lördagsmorgonen. Hoppas nu bara att det blir som planerat, utan försenade bussar!




// Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0