Bloggtävling - vinn canvastavla!

2010-11-21 | 13:52:05 
Neha har en bloggtävling på sin blogg - där du kan vinna en canvas med egen bild, sponsrad av canvastavlan.se
Klicka här om du vill vara med du också!


Jag deltar med bilden här neranför:



Och min motivering till varför jag valde den bilden är:

Bilden visar mycket av hennes personlighet, lugnet och tryggheten som hon alltid lyckas förmedla. När jag ser bilden tänker jag alltid på den underbara vännen hon är, som alltid finns där och som alltid tar emot alla klagomål hon får höra utan att klaga, hon som man alltid kan lita på. Att ha den bilden på väggen i lägenheten skulle vara underbart, att kunna slänga en blick på den när plugget ligger som en stor hög framför mig, skulle påminna mig om varför man ska fortsätta att kämpa - för det vet jag att Nadja alltid gör & att det i slutändan är värt det!

// Jenny

Kommentarer
Postat av: Neha

det går bara bra, och kul att du är med igen:D

2010-11-22 @ 18:41:59
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0