Lördagskvällen

2010-05-15 | 21:55:11 

Nadja och jag tog en skrittur i det fina vädret idag. Kändes underbart att kunna rida i t-shirt och inte frysa vid åtta på kvällen! Dessutom var ju solen fortfarande framme och det var skönt. Jag önskar bara att hon var frisk så jag får rida hur långt jag ville, skulle lätt ha gjort det i kväll :)

Annars har jag jobbat i Kga & på eftermiddagen fixat en massa med hästarna hemma. Lagat staket, satt upp nytt staket, dragit om vattnet till nya hagen, fyllt på vatten där dom går nu, mockat, fyllt på 10 höpåsar osv. Jag har i alla fall fått en hel del gjort.

Imorgon blir det jobb igen. Sen fixa det sista med hagarna och kanske måla bommar borta i stallet. Får se hur det blir med det :)

Förresten ligger jag på 5:e plats på en lägenhet i Tybble, och sen fattar jag inte hur man svarar ja till den :P Får lösa det på måndag, men jag hoppas jag får den (trots att det är 4 före mig...)!

// Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0