Onödvändigt.

2010-03-31 | 14:59:30 

Idag har jag nog varit på tråkigaste och onödvändigaste föreläsningen hittils. Inte värt att åka buss dit för. Men värt att träffa folket :) Och få information om de tre kurserna vi har att välja mellan nästa termin.
Nu blir det stallet, innan jag ska ha HLR-undervisning med Åsa i kväll för bönderna. Jag tror det kommer gå bra :)

Nadja är nog på dåligt humör idag med, mest för att hon altlid är på dåligt humör när hon måste ha täcke på sig i hagen. Dessutom är det dåligt väder + lerigt ute + inget gräs/ mat i hagen.

Eftersom jag inte har något vettigt att skriva om så skriver jag inget mer :P



// Jenny


Kommentarer
Postat av: hnanna

haha onödvändigt ;) du menar meningslöst hihi



sv: haha har du tom tackat nej till endel :o så pass, jag har två stycken nu.. men liite osäkra båda två. vore skönt att ha precis allt klart. vilka veckor och dagar man ska jobba! hahaa

2010-03-31 @ 23:35:55
URL: http://rothis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0