Dålig uppdatering --> långt inlägg!

2010-03-21 | 21:07:56 

Lite smått dålig uppadatering sådär...

Igår var det lördag. Det blev en uteritt på Karl längs vägarna, och det gick ganska bra. Han var i alla fall väldigt pigg. Sedan fixa stallet hos honom och sen hem och fixa hemma åt Nadja. Sen blev det plugg och lite annat smått och gott innan vi hämtade upp Ida för att åka mot Elin.
Vi var först av alla dit (varför är det alltid så?). I alla fall så var det en kul kväll/ natt där, med både kända (och okända) folk. Kvällen innehöll många (olika) saker. Jag tycker att vi fixade en bra födelsedagspresent också, speciellt Idas bidrag :)
Hemma var jag vid strax efter halv 2 i morse.
Jag var riktigt pigg i morse när jag gick upp strax innan 7 för att släppa ut hästarna. Sen gick jag och la mig igen när jag kom hem :)

Bjuder väl på några bilder också:





Idag har det snöat (jag som trodde att det skulle bli vår). Jag och Lovisa red ut med Nadja och Neptun i blåsten och snöandet och det var inte det roligaste vädret att rida i precis. Det blev inte en så jättelång ridtur. Dessutom var det kramsnö så hästarna fick snöstyltor i stort sett hela tiden. Lite smått irriterande sådär. Blöta blev vi också. Men det var ändå skönt att komma ut en liten stund, eftersom jag mest har suttit och pluggat annars.

Jag måste förresten börja sluta skriva att jag pluggar hela tiden. Ser ju ut som om jag inte har något liv eller något :P

Min syster är förresten väldigt irriterande. Jag köpte min blåa klänning för ca tre månader sen och jag har haft den på mig flera gånger när hon har sett det. I går - tio minuter innan vi skulle åka - kom hon in i rummet med en precis likadan klänning som mig (som jag precis hade tagit på mig). Snacka om att kopiera min stil! Något irriterade. Speciellt eftersom det var jag som fick byta kläder. Bifogar beviset på min systers kopiering (hon hade dessutom plattat håret - precis som jag!) Och det är jag till höger :)




// Jenny


Kommentarer
Postat av: Elin

Det tycker jag med :D

2010-03-21 @ 22:37:13
Postat av: Lovisa

Haha är ni systrar eller? xD haha!

2010-03-21 @ 22:44:49
URL: http://nikonda.blogg.se/
Postat av: Camilla

1. Hur ska jag komma ihåg vad du har för kläder?

2. Varför ska du planera att ha samma kläder som jag när vi ska till samma ställe?

3. Inte var det du som började platta håret av oss två iaf!



precis :D

2010-03-22 @ 08:29:25
URL: http://camillacarlen.blogg.se/
Postat av: hanna

ja klara är så himla bra :D böckerna alltså.. inte filmen haha!



men kul å se den ändå!



tacksi! :) speed är mys!

2010-03-22 @ 14:19:46
URL: http://rothis.blogg.se/
Postat av: Persson:P

Först och främt camilla kan inte ta kort! hon såg ju inte till att jag var still! :D

Sen haha ny är syskon de ligger i erat DNA att ni ska ha lika smak när de gäller vissa saker ;)

2010-03-22 @ 18:55:50
Postat av: Michelle

Hjälp mig och rösta på min blogg!

Är med en tävling och vore väldigt tacksam om du rösta! :) http://finalinafina.blogg.se/2010/march/finalisterna.html

2010-03-22 @ 20:34:50
URL: http://denlillafotografen.blogg.se/
Postat av: hanna

ja hahhahahha böckerna är sjukt tunna egentligen med stor text men så himla skönt juuu! :D bästa böckerna!



sv: han var underbar på ullared haha!

2010-03-22 @ 22:05:27
URL: http://rothis.blogg.se/
Postat av: Elin

Jag med att jag tyckte er present var bra :D

2010-03-23 @ 11:47:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0