Boda Borg med stallet!

2010-03-27 | 19:12:45 

Nyss hemkommen från Boda Borg i Karlskoga där jag har tillbringat 7 timmar idag tillsammans med 9 andra från stallet. Det var i alla fall riktigt kul, stämplarna kanske inte blev så många, men det är ju inte det som räknas? Det var ju ett tag sen man var där sist , och man är ju inte lika smidig som man har varit tidigare :P

Jag kommer i alla fall ha en riktig träningsvärk i morgon (ska dessutom rida två hästar i morgon, hur nu det ska gå). Nu när vi har fått klättra, krypa, hoppa och dessutom tänka samtidigt. Lagom med folk var det där också.
Jag tror också att resultatet blev att det lag jag var med i fick flest stämplar - vi fick faktiskt 4 stycken (och vi var riktigt nära på några till. Det blir, oj då, typ 1 stämpel varannan timme. Usel statisik egentligen. Men kul var det :)

Måste också säga att Boda Borg är minst lika kul nu som när man var några år yngre - om inte roligare :)

// Jenny


Kommentarer
Postat av: Camilla

förstår att det var jobbigt, speciellt det där med att behöva tänka... ;)



2010-03-27 @ 20:22:29
URL: http://camillacarlen.blogg.se/
Postat av: BORÅS RYTTAREN - SATSAR MOT ELITEN

händer i dag? :))

2010-03-28 @ 07:37:58
URL: http://borasryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0