Skogsridtur :)

2010-06-27 | 16:29:22 

Igår red jag igen, på Karl. Känns som det var en evighet sen - eller i alla fall 2 veckor sen sist. Det blev en mysig skogsridtur på eftermiddagen/ kvällen eftersom det var så varmt på dagen. Vi slapp värmen - men då fick vi istället massa mygg. Dom gillade mig alltför mycket. Karl var pigg, det märks att han gillar att vara i skogen. Så fort vi svängde in på skogsvägen var det öronen framåt och han blev piggare. Då är det härligt att rida!

I alla fall så var det skönt att rida igen. Nadja får jag ju inte rida på nu ett tag, i alla fall inte förrän hon har gått upp lite i vikt. Jag mätte henne i går igen. Hon låg på samma som sist, fast något annat hade jag inte förväntat mig, det var ju bara tre dagar sen sist och så snabbt går det ju inte. I kväll ska jag ta en promenad med henne, med myggmedel på både henne och mig.




Jobbet går bra, skönt att komma tillbaka med samma gamla härliga jobbkompisar, och framförallt- samma härliga vikariegäng som förra sommaren! Nu blir det två veckor - som är fulla med jobb innan det blir lite lugnare igen.

Jag har skaffat mig en ny "hobby" också. Cykla till jobbet. Har gjort den en vecka nu. Med bara bilåkning en dag när jag skulle direkt hem till farfar efteråt. Får se hur länge det håller i sig. Det är ju en bit att cykla...



// Jenny


Kommentarer
Postat av: hanna

sv: Det var super :D nu är jag hemma igen!

2010-06-28 @ 11:54:37
URL: http://rothis.blogg.se/
Postat av: Linnea

Kolla på Ginatricot :)



Snälla, hjälp mig. Rösta på mig. Jag är nr4.



http://hastbloggeen.blogg.se/2010/june/veckans-ekipage-2.html



Tack så jätte mycket för din hjälp! :)

2010-06-28 @ 17:05:47
URL: http://linneaborgstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0