"Dressyr" // Spelkväll

2010-07-19 | 10:54:10 

Tillbringade gårdagskvällen i stallet och red Karl. Blev ett "dressyrpass" på Karl. Men eftersom vi håller på att göra om paddocken så tyckte Karl att det fanns mycket annat att göra än dressyr. Som att bli rädd för saker som låg vid kanten och att gå ut på den nygrävda delen av banan.
Så det gick som det gick, mest på grund av mig tror jag. Charlotte tog ngra bilder också, får se om det blev någon bra :)

Gick tillbaka till stallet strax efter 10 på kvällen med en Radarburk. Kom fram till att det fanns mycket fler getingar i getingboet än jag trodde innan. Blev fullt av getingar i hela stallet, är inte säker på att alla dog, får gå tillbaka igen annars...

Spelkvällen
... blev lyckad!
"Viktiga" samtalsämnen och mkt skratt. TP spelades i 2 timmar (med barnfrågor). Vi måste vara intelligenta vi! Dessutom hade vi sagt innan att den här spelkvällen skulle vara lite nyttigare än dom andra, var tog det vägen? Gott var det i alla fall =)
Sen kan man också göra mkt med en penna, en hand och en panbiff... förlåt, ett pannband. Kanske kommer en video"blogg" på det ;)



// Jenny


Kommentarer
Postat av: Charlotte

Det jick ju bra dedär i stallet. Bra att du gick bort några getingar iaf :P



Jag tänkte du skulle få bilder, men jag kan inte skicka via mail, det fungerer inte, har försökt skicka bilder till andra, men det står hela tiden att "något gick snett, försök igen" :s



Men jag kan lägga över dom på en USB så kan du ju ta den och lägga över bilderna till dig =)

2010-07-19 @ 13:53:53
URL: http://hardphotogirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0