Ridturer * 2

2010-07-30 | 20:42:19 

Idag hann jag rida både Nadja och Karl innan det började regna igen. Det var skönt & slippa bli blöt :)
Red lite dressyr på Karl i paddocken, tog en haltimme innan jag fick honom att rygga idag, han var på bråkhumör. Därför fick vi öva lite lydnadssaker i stället och avslutade passet med en liten skrittrunda ute i skogen.

Nadja red jag ut med en sväng. Hon brydde sig inte alls när vi gick förbi nya huset där dom grävde upp massa stenar med en grävmaskin och det låg en massa saker längs vägen. Men hon brydde sig väldigt mycket när J gick över vägen med en gipsskiva. Vilket är farligast liksom? Annars verkade hon pigg och glad. Snart slut på medicinen hon skulle ha i 6 veckor, så sen är det bara att vänta ett par veckor till efter det och sen ta ett nytt blodprov. Och hoppas på det bästa...

Nu ska jag i alla fall ta en sväng i ösregnet och ge Nadja kvällsmat efter att det nya antivirusprogrammet har gått igenom min dator klart. Mitt gamla (hade Panda) gick ut idag och det blev Norton i stället nu. Ska tydligen vara bättre enligt han i affären, så vi får se hur det kommer fungera. Sen kanske lite fredagsmys med popcorn framför någon bra film.




// Jenny


Kommentarer
Postat av: Lovisa

sv; nedå det har ja inte :) bara haft vääldigt mkt att göra och mitt liv är som en berg-och dalbana... men jag funderar så det kommer väl snart ett inlägg ;D

2010-07-30 @ 20:56:49
URL: http://nikonda.blogg.se/
Postat av: L

Ja precis! :)

2010-07-30 @ 21:17:46
URL: http://linneaborgstrom.blogg.se/
Postat av: AK

Hehehe, hon tog det lite annorlunda än du tror jag =P HAha.



Svar. Nja, lite svårt att förklara här, får göra det i telefon =P Sussie hade roligt åt det ialf,, hon var med då...

2010-07-30 @ 21:39:09
URL: http://tankaralaak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0