Tolkning i stallet

2010-01-17 | 18:50:55 

Idag var det tolkardag i stallet med korvgrillning. Eftersom jag fortfarande har så ont i ryggen så pratade jag mest med folk, grillade korv (+ åt kladdkaka) och så hjälpte jag till lite med Lugge. Lånade ut min tolksele gjorde jag också :)
Två hästar (Nisse och Lugge) och massa glada människor var det där, till och med någon som jag inte kände igen. Kallt var det också. Jag tror barnen och hundarna hade roligast :P

I alla fall så tog jag några bilder, två för att vara exakt, men dom blev inte så bra så jag har inte lagt in dom på datorn än, kanske kommer senare. I stället blir det en bild från "den gamla goda tiden".



// Jenny


Kommentarer
Postat av: Sprallan

Ser himmla mysigt ut! :)

2010-01-19 @ 16:00:48
URL: http://busponny.blogg.se/
Postat av: h

mys!

2010-01-19 @ 23:03:51
URL: http://rothis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0