Söndag igen. . .

2010-01-24 | 21:02:26 

Jobbade idag igen, sen blev det att åka spark bort till stallet och rida, eftersom jag inte fick mocka åt Nadja för Lovisa, hon tyckte nog att jag hade mockat för mycket åt henne eller något :P Då åkte ja gbort dit och mockade istället, haha :P
Red i alla fall ut i skogen bakom mig och det var jätteskönt! Solen sken och hästen var pigg & glad :)
Tyvärr så hade Magnus ringt på förmiddagen och undrade om jag ville följa med honom och Cissi ut och rida, men dom skulle rida när jag jobbade så det var synd :/ Kanske blir en annan gång...

Fast nu på kvällen har "vädergudarna" fattat helt fel. Termometern visar kallare ute, det går åt fel håll! Var är sommaren säger jag bara? Inget mer -26 grader tack!

Fullt upp i skolan mån + tis. Heldagar och tidiga morgonar :/ I fall ni inte hör något från mig :)

// Jenny


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Haha!! Jag tyckte du hade mockat lite för mkt åt mig ja xD Jag hinner ju inte med ;D



jag håller med dig, vart är temperaturen på väg?! :O fel håll! usch..

2010-01-24 @ 21:15:40
URL: http://nikonda.blogg.se/
Postat av: h

fel håll ja!

2 minus räcker!



men gröna ögon är väl inte sååååå ovanligt!

2010-01-24 @ 22:03:27
URL: http://rothis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0