Lite smått och gott

2010-01-29 | 21:39:24 

Har fixat lite smått och gott idag efter skolan (förresten, vilken galning har lagt vårt schema? Föreläsning mellan 13-17 en fredagseftermiddag?).

Har betalat in medlemsavgiften för i år till ÖLFF (Örebro Läns Fjordhästförening) nu (till slut). Tog ett tag in på det nya året :P Får ju nästan skämmas... Har ju ingen häst att vara med på deras aktiviteter med nu :( men jag såg att man- och svansklippningskursen låg på ett vettigare datum i år, alltså inte kvällen före sista tentan innan sommarlovet :P

Har också borstat ur allt spån ur Nadjas svans och flätat den. Trots att den antagligen är lika full av spån i morgon igen. Borstade henne lite också och fixade bort snöstyltorna ur bakhovarna - eftersom hon bara har snöskor fram. Nadja verkade rätt nöjd, speciellt eftersom hon och Neptun fick dela på en extra morot efteråt =)

Imorgon taggar vi plugg, stallet och stallfest!

// Jenny


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Sv; Aha okok.. Aa det va ju ganska dyrt :/ Jag får hålla utkik på Tredera helt enkelt xD

Jaa jag håller med! Jag tycker vi uppfinner en knapp där vi kan påverka vädret lite åtminstone ;)



Hehe jag pysslade också lite extra med Neptun förut :) det va ett tag sen ja gjorde det nu känns det som :/

2010-01-29 @ 22:13:44
URL: http://nikonda.blogg.se/
Postat av: hanna

vad kul med stallfest!

2010-01-31 @ 11:55:12
URL: http://rothis.blogg.se/
Postat av: hanna

sv: haha okej många kommentarer att hålla reda på ;)



kram!

2010-01-31 @ 11:56:47
URL: http://rothis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0