Dagens ;)

2010-01-23 | 18:45:26 

Idag har jag jobbat på förmiddagen. Sen på eftermiddagen kom Lovisa och vi var ute och gick tillsammans med hästarna i dimman. Det gick faktiskt jättebra, Nadja var lite "stoig" i början bara, när Neptun kom för nära. Det var skönt att komma ut lite :)
Sen kom Nella en stund och hälsade på Nadja, kul eftersom det var länge sen jag såg henne :)

Dessutom så läste jag här att Racesafe säkerhetsvästen visst är godkänd att tävla med, och inte kommer att bli förbjuden. Det är ju bra eftersom jag funderar på att köpa en - och varför ska man köpa en väst för så mycker pengar och så får man inte tävla i den? Då måste man ju köpa en ny väst när den dagen kommer...

Länkar till en jättebra blogg, om en tjej som har fått cancer och som skriver alldeles för bra om hur det är:
http://annajansson73.blogspot.com/

// Jenny


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Det var jätteskönt att gå en sväng :)

Jaa håller med dig om västen, vrf köpa en för så mkt pengar å sen inte får tävla i den?



Var har du tänkt köpa din? :)

Jag kollade på Tradera och det fanns några som va helt nya men de annonserna är nog borta nu ;) Men det finns! Hööks är ju ganska dyra :/

2010-01-24 @ 21:08:05
URL: http://nikonda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0