Bara några rader...

2010-01-26 | 18:54:09 

Hinner bara lägga in några rader, lovar att svara på kommentarerna en annan dag :)
Kom precis hem från skolan så är lite trött, fick ju ingen direkt sovmorgon i morse även fast jag började senare eftersom jag fixade stallet innan jag åkte. Och sen är jag var halvvägs genom mockningen i Neptuns box så kollade jag på klockan och insåg att det var frukost eller att mocka klart hans box som gällde. Det blev faktiskt frukost eftersom jag visste att Lovisa skulle fixa resten när hon kom sen :)

I morgon är det föreläsning på USÖ mellan 8-12 och sen ska jag följa med pappa, farfar och min bror på Hindersmässan. Och inte hindersmässan inne i stan, utan "bonde"- mässan utanför stan :)
Tar en ledig eftermiddag i morgon - det kan man behöva!

Hann förresten också med att köpa en ny mössa idag, en klänning till lördagens stallfest på Katrinedalskrogen och halstabletter (vaknade med ont i halsen...).


// Jenny


Kommentarer
Postat av: Camilla

slår vad om att din nya mössa inte är hälften så snygg som den du tappa bort.... :D

2010-01-26 @ 19:57:37
URL: http://camillacarlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0