Bio och Askersund

2010-02-08 | 11:13:57 

Eftersom jag har upptäckt att min syster bloggar oftare än mig (och då är det illa) så lägger jag upp ett "innan-praktiken-inlägg" idag. Hade sovmorgon idag <3 (efter stallet :P)

Idag då, praktik och sen blir det nog inget mer. Slutar 20,00 och börjar 06,45 i morgon igen. Får plugga någon annan dag :) Måste säga att det är riktigt skönt att kunna åka till praktiken och veta att man redan har mockat och fixat hö/halm, och att någon annan tar in hästarna på kvällen.

Igår (efter Askersund där jag träffade mina minsta kusiner och mormor) så var jag på bio med AK, vi såg Avatar. Den var riktigt bra faktiskt, bra gjord och ett bra slut :) Lagom lång också, och bra spelat, så den kan jag verkligen rekommendera! Var lite folk på bion också, trots att den gick i Degerfors (men vi fick ju bra platser :P). Alla i bilen hem (Patrik, Fanny & Charlotte) verkade också tycka att den var bra.

veckors boende utan internet! Då blir det ännu sämre uppdatering här...
//Jenny


Kommentarer
Postat av: hanna

avatar måste jag se snart! har nite gjort det än.. alla tjatar om att den är så himla bra.. ;) haha! varen det?



sv:jo jag kommer nog lära mig hhur mktso som helst:D

2010-02-09 @ 09:40:15
URL: http://rothis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0