Gårdagskvällen

2010-12-30 | 11:51:32 
Har fixat om lite i designen nu, lyckades inte få den andra att fungera och den blev väldigt tråkig utan bilder... Den här är väl inte så fin kanske, men planerar att göra en ny header snart :)

Igårkväll var jag i alla fall hemma hos Ida & träffade Elin. Lite kul att vi skulle träffas på ICA innan & handla till Tacos, och att Elin väntade inne på ICA, jag & Camilla väntade innanför dörrarna & Ida väntade utomhus. Ida måste ju ha haft det kallast i alla fall... Kvällen var trevlig, som vanligt, med spel, film & alldeles för mycket godis. Synd att vi bor så långt ifrån varandra, eller ja, Elin bor långt ifrån oss andra...


Resten av dagen ska jag plugga, rida, fixa stallet & kolla på ridsport kl 20.00 på SVT24 i ikväll :)



// Jenny

Kommentarer
Postat av: rebecca

ojdå :) vad kul!

2010-12-30 @ 12:03:18
URL: http://weestern.blogg.se/
Postat av: Camilla

kl 20 ska jag ha tv:n!

2010-12-30 @ 12:30:56
URL: http://camillacarlen.blogg.se/
Postat av: Elin

Det var nice :) Jag var nog bara lite osocial för att jag var så trött.

2010-12-30 @ 21:32:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0