"Teater" & jobb

2010-04-08 | 16:43:38 

Gårdagen var sådär halvseriös som en del dagar är. Hade teater i skolan. Eller typ i alla fall. Vi fick spela in varandra när vi var patient eller ssk utifrån va det stod på lapparna vi drog: som första mötet, vpl osv. "Patienten" skulle också vara i situation av utsatthet, jag spelade en som hade cancer och hade förlorat hoppet om livet. Måste i alla fall lätt vara den onödigaste saken vi gjort på hela sskprogrammet, fast det var ju ganska kul, mest för att det var svårt att hålla sig för skratt när vi tittade på det sen och skulle analysera vad vi gjorde för fel.
Fortsatte eftermiddagen med att jobba kväll direkt när jag kom från skolan. Det gick bra, var en lugn kväll som tur var.

Skriver lite mer sen, nu ska jag till stallet :)


Tänkte ifall ni saknar vintern :P



// Jenny


Kommentarer
Postat av: AK

Sv. Eller hur, snygga bilar oxå ;)



Vilken tur, då springer du med dina kompisar och jag lunkar på hemma utan att folk ser ^^

2010-04-09 @ 13:15:27
URL: http://tankaralaak.blogg.se/
Postat av: hanna

var du på la baugette häromdan föresten? :D

2010-04-10 @ 23:24:13
URL: http://rothis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0