Planering

2009-09-18 | 19:21:05 
Dålig uppdatering, men skolan tar sån tid! Dessutom vill jag ju hinna ut och gå med Nadja nu på kvällarna också.

Igårkväll blev det ne promenad till ett gärde och ett varv på det. Nör vi kom upp bredvid Bonita (en häst) och hennes ko-kompisar så blev Nadja livrädd. Inte konstigt, för det var nästan mörkt ute. Fick övertyga henne om att det var en vit häst och inte ett spöke. Pigg var hon i alla fall, men idag får hon vila.

Planerat lite inför Nadjas vecka. Fast kan ju bli ändrade planer för jag ska få låna Lugge lite i veckan:
Lördag: promenad på gärde
Söndag: promenad i skogen
Måndag: vila
Tisdag: markarbete i paddocken
Onsdag: vila
Torsdag:promenad på vägen
Fredag:vila
Lördag: promenad i skogen
Söndag: markarbete i paddocken

Aja, ska väl till Nadja nu, sen har min syster och Alex nyss satt en äppelkaka i ugnen =)



Kan tipsa om att http://ronda.blogg.se ska ha en hästbloppis på ponnysaker snart!
// Jenny

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hahhhahahhaha fjordingar är bra på att se spöken :o



Klart som faaan att du ska ut på KM! Jag ska tävla både dressyr och hoppning! är du medlem i ölff? det har aldrig jag fattat haha trög som jag är. men iallafall. klart du ska komma då!



skit i jobbet! försök ta ledigt! tror hoppningen kommer börja runt tolv, beror på starter.

2009-09-18 @ 20:09:37
URL: http://rothis.blogg.se/
Postat av: Hannifer

Ja då äre nog prisutdelning.. synd att du missar de :(

2009-09-20 @ 15:23:11
URL: http://rothis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0