En söndag som alla andra söndagar.

2009-09-20 | 17:52:26 
Det har varit en lite konstig helg, ingen ledig tid alls. Jobbat på jobbet och hemma. Röstat idag.

Hunnit med mina promenader med Nadja i alla fall. Idag fick vi en följeslagare i form av en ardenner som blev tokig när vi kom utom synhåll från hagen och vi hörde honom hela vägen hem. När jag kom hem så tog jag framhästgodisburken för jag tyckte att Nadja kunde få en. När jah hade släppt ut henne i hagen sen så stog Lovis och åt ur burken, hunddregel överallt :/ Bushund!
Gjort rent vattenbadkaret till Nadja också, det blir så mycket löv i det när det står under björkarna. Fast egentligen tror jag inte att Nadja bryr sig.

Dagen i morgon blir plugg, tenta snart. Väntar på att få reda på var jag komemr att få ha praktik, men det verkar segt. Men omtentetiden till den här tentan som vi inte har gjort har minsann kommit upp. Lite surt faktiskt.

Aja, ska lägga ut lite bilder någon dag, tror jag har en på ardennern också :)

// Jenny

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jadu har ju kvinnersta på lördag, körtävling ;)

2009-09-20 @ 20:26:20
URL: http://rothis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0