Busktrimmaren Nadja

2009-09-14 | 20:15:49 


Ute på promenad igen idag då. Fast jag gick till paddocken och det blev lite markarbete, funkar ju att göra det i skritt också. Blir lite omväxling. Längtar till vi får köra för fullt igen.... Nadja hade förresten en "äta-alla-buskar-efter-vägen-dag" idag.

Red ju Lugge igår, ett dressyrpass blev det. Det har gett mig lite smått träningsvärk (eller så var det cykelturen efteråt). Jag fick lära mig sluta också, öppna har jag ju typ lärt Nadja men aldrig provat sluta, en sak i taget med henne. Men Lugge kunde ju båda! Skänkelvikning genom vattenpöl gick däremot inte bra...


// Jenny

Kommentarer
Postat av: AK

hahah nä vattenpölen var nog lite otäck :P

2009-09-14 @ 21:23:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0