101009

2009-10-10 | 21:15:53 
Idag har jag varit o kollat på Trailträning, det var kul och jag kan lägga upp lite bilder sen när jag lagt in dom i datorn. Slår vad om att många har träningsvärk i morgon :P

På eftermiddagen var jag också in till USÖ på besök en sväng, men vill inte skriva om det här.
Var ute och gjorde markabete med Nadja också, det gick inget bra, men det var för att jag var okoncentrerad. Vi gjorde bara några grejer innan vi gick hem igen.

Rätt onödigt inlägg egentligen...
// Jenny

Kommentarer
Postat av: Helene

ja, asså bara ordet tenta låter sjukt läskigt! :) hahah. men ska nog ordna sig, aa jag tänkte det med. + att eftersom jag går ekonomi, så kommer jag bli ngt sånt diplomerad gymnasie ekonom, och det låter ju fint ;) hih.

2009-10-11 @ 12:43:48
URL: http://hholmstedt.blogg.se/
Postat av: hanna

vad är trailträning? :) kommer du inte på lör?.. :/

2009-10-11 @ 21:06:31
URL: http://rothis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin RSS 2.0